B011061B01 |
Situacions d'aprenentatge: idees clau |
2022-2023 |
Taller. Educació Primària |
|
|
|
16/5/2023 - 23/5/2023 (5 hores) de 17:30h a 19:00h |
|
CRP de l'Anoia |
|
Carretera de Manresa, 65 2n pis (Igualada)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Anoia
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Com arribar-hi
|
Inscripció |
15/02/2023 - 16/05/2023 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L’activitat pretén ajudar al professorat a identificar les idees clau a nivell neurocientífic que s’han de tenir per dissenyar una situació d’aprenentatge per l’aula, així com els elements principals que ha de tenir.
|
| |
Objectius |
1.Conèixer les idees clau a nivell neurocientífic que cal tenir en compte per dissenyar una situació d’aprenentatge competencial.
2.Identificar els elements principals d’una situació d’aprenentatge, a partir de l’anàlisi del model de programació actual i d’una situació completa.
3.Resoldre preguntes freqüents associades a la creació i implementació de les situacions d'aprenentatge a l’aula, amb la finalitat d’afavorir una transició de les unitats didàctiques convencionals a situacions d’aprenentatge.
|
| |
Continguts |
-Principis neurocientífics a tenir en compte per dissenyar una situació d’aprenentatge.
- Elements d’una situació d’aprenentatge
-Dificultats a l’hora de dissenyar i/o implementar les situacions d’aprenentatge a l’aula.
|
| |
Avaluació |
Activitat a pactar el primer dia
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a les sessions
-Realització de la tasca dins dels terminis
-Formulari de valoració
|
| |
E-mail |
crp-anoia@xtec.cat
|
| |
ODS |
ODS4 - Educació de qualitat |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
16/05/2023 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dimarts |
23/05/2023 |
1730 |
1930 |
|
| |